مقاله تالاسمي
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقاله تالاسمي

مقاله تالاسمي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 20 مقدمه تالاسمي نوعي كم خوني ارثي است كه به صورت صفت مغلوب از والدين به فرزندان منتقل مي شود.هر سال بيش از 4 ميليون كودك در جهان با اختلالات ژنتيكي متولد مي شوند كه تالاسمي يكي از انواع مهم اين گونه اختلالات مي باشد. بر همين اساس تخمين زده مي شود كه در ايران حدود 3 ميليون نفر ناقل ژن تالاسمي در جهان پراكنده مي باشند.همچنين حدود 20000 بيماري مبتلا به تالاسمي ماژور ثبت گرديده است. يك بيمار در طول زن ...


  • مقاله درباره تالاسمی - pezeshketo.com

    www.pezeshketo.com/2177/blood/مقاله-درباره-تالاسمی

    5/3/2014 · مقاله درباره تالاسمی -تالاسمى نام گروهى از اختلالات خونى ژنتیك است. براى این كه بفهمیم، تالاسمى چگونه بر روى بدن تأثیر مى گذارد بهتر است ابتدا در مورد چگونگى ساخته شدن خون، اطلاعات مختصرى كسب كنیم.

    • 5/5
      (1)
    • Author: Vahid Ezati
  • مقاله ای درباره تالاسمی - teeteel.ir

    teeteel.ir/talaseme.html

    9/28/2013 · مقاله ای درباره تالاسمی” تالاسمی يك واژه يوناني است كه از دو كلمه تالاسا Thalassa به معني دريا و امي Emia به معني خون گرفته شده است و به آن آنمي مديترانه‌اي يا آنمي كولي و در فارسي كم خوني مي‌گويند.

    • 4.3/5
      (3)
    • Author: Vahid Ezati
  • تالاسمی *** - مقالات

    www.thala-r.blogfa.com/category/1

    بيمـاري تالاسمي شايع تـرين بيماري ژنتيكي در كشور ايران مـي باشد (9) و امروزه درصـد قابل توجهي از بيماران تالاسمي ماژور دركشور ايران را نوجوانان وجوانان تشكيل مي دهند (10). ... مقاله هـاي متعـددي ...

  • بانک مقالات علمی - تالاسمي

    bankemagale.blogfa.com/post/123

    بانک مقالات علمی - تالاسمي - مجموعه مقالات علمی علوم پایه

  • دانلود مقاله درمورد بیماری تالاسمی

    https://nabproje..com/post/9010/-دانلود-مقاله...

    دانلود مقاله تالاسمي با زبان word, مدیریت مقاله تالاسمي با زبان word, دانلود سورس مقاله تالاسمي با ... یک فرد با این بیماری حامل صفت ژنتیکی تالاسمی می باشد. ... 16,000 تومان, مقاله در مورد بررسي رابطه ...

  • مقاله در مورد بیماری تالاسمی برای رشته پزشکی

    www.iran-forum.ir/thread-119121.html

    مقدمه تالاسمي نوعي كم خوني ارثي است كه به صورت صفت مغلوب از والدين به فرزندان منتقل مي شود.هر سال بيش از 4 ميليون كودك در جهان با اختلالات ژنتيكي متولد مي شوند كه تالاسمي يكي از انواع مهم اين گونه اختلالات مي باشد.

  • دانلود مقاله تالاسمى چيست - magirans.com

    magirans.com/دانلود-مقاله-تالاسمى-چيست.htm

    تالاسمى چیست. تالاسمى نام گروهى از اختلالات خونى ژنتیک است. براى این که بفهمیم، تالاسمى چگونه بر روى بدن تأثیر مى گذارد بهتر است ابتدا در مورد چگونگى ساخته شدن خون، اطلاعات مختصرى کسب کنیم.

  • تالاسمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.m.wikipedia.org/wiki/تالاسمی

    برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع، با ارایهٔ منابع معتبر این مقاله را بهبود بخشید. مطالب بی‌منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کرد.

  • مقاله نشریه: بررسی عیوب انكساری در بیماران بتا تالاسمی ...

    https://elmnet.ir/article/211808-55295/بررسی-عیوب...

    مقدمه: تالاسمي ماژور به علت ايجاد دفرميته (كج و معوج شدن) استخوان ها بويژه در جمجمه و نيز گرانباري آهن بدنبال فرايند درمان، تاثيرسوئي بر چشم ها و بينائي اعمال مي كند.

  • دانلود مقاله درمورد بیماری تالاسمی

    2020maghala20..com/post/895/-دانلود-مقاله...

    دانلود مقاله درمورد بیماری تالاسمی دسته: پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 27 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 مقاله درمورد بیماری تالاسمی در 8 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc قیمت فایل فقط 6,400 تومان دانلود مقاله درمورد ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: